2010 m. sausio 17 d., sekmadienis

Pirma diena

Keliaujam. Is karto skaitytoju atsiprasau uz lietuvybes paniekinima, bet klaviaturos nesivezem, tai ir raides yra tokios, kokios yra. O gali buti ir blogiau, nes rasau su prancuziska klaviatura ir kas zino kas tai yra, supras padarytas klaidas.

Rasau daug apie klaviatura, nes nelabai yra ka pirmai dienai ir parasyti. Keliavom visa diena... Vilnius-Ryga-Milanas-Kasablanka. Nuo desimtos ryto, iki vidurnakcio. Viskas gerai, bet zinodami orus Maroke ir nenoredami tampyti ant kupros siltu drabuziu, is namu pajudejome plonomis striukemis ir vasariniais batais... kalenome dantimis ne karta. Rygoje lyg tycia iki lektuvo vaziavome autobusu, tai atitirpome tik besileidziant i Milana, kur orai siluma taip pat nelepino.

Milane sedejome 7 valandas. Ko tik nepadarysi del pigiu bilietu (apie 70 EUR dviems i viena puse). Poros valandu skrydis ir beveik vidurnakti leidziames Kasablankoje. +16... Afrika... net jei tai santykinai ir nedaug, tai jau bent ausys nesala.

Musu bagazui (viena kuprine) Marokas taip pat patiko, todel atskrido kartu. Nepavede ir Nouredine, pasitikes orouoste. Traukinys i miesta vaziuoja tik iki 10 vakaro, todel sis veikejas padejo mums sutaupyti apie 10 EUR, nes taksi iki miesto kainuotu apie 30-40 EUR. Taigi, sutaupai skrydziui, tik kazin ar neisleidi to paties taksui del velyvo atskridimo. Reikia skaiciuoti.

Gatves tuscios, tylu, miestas bent jau nakti pasirode gana tvarkingas. Nakvyne taip pat musu jau lauke, o mes jos dar labiau. Nors ir pavarge, paplepejom su naujaisiais pazistamais, siaip ne taip nusiprauseme banglenciu prikimstoje vonioje (dovanotai voniai stengemes i dantis neziureti) ir luzome. Ryt jau kvepuosime Kasablankos dulkemis ir pasistengsime per trumpa laika susivokti, koks tai miestas.

1. Super! labiausiai zvengiau is bagazo :))

2. Valio!!! Nepradingote ir sekmingai nuvykote i Afrika!!!!! Linkejimai nuo patys zino, kokiu gyvuneliu :))))